Kako kontrolisati proces starenja

Pitanje pokušati što je čekaću moguće majka postoji naučnik aspekti starenja i to je ono što možemo da proverimo opažanje eksperiment ali isto tako postoji biblijski koncert Zašto čovek koji potpunosti nauka o placu je zapravo kamera ali ja smatram da je da je obično i taj aspek da se da se pomene dakle Čovek je biće kao i svako drugo biološko biće i sva živa bića na zemlji stare i umiru na kraju procesa objašnjavam neke stvari koje su iza kulisa onda bi to i mogli da smatramo prirodni u procesu međutim ljudi na sahranama kada plaču kada izgube svoje Mile i drage pokazuju da sam proces starenje i umiranje praktično starenje proces koji na svemiru dovode do smrti taj proces da prestanem ponašanje čoveka mi pokazuje mi da je to ne prirodno stanje da je starenje i umiranje uljez ljudski život i da mi imamo unutrašnju upotrebu da

Biljni Losion za Rast Nove Kose Čupko

živimo večno Biblija otkriva da je čovek stvoren savršen i da je zatim pošto je dobio slobodnu volju od svog dvorca da je izabran drugi put da je izabrao da postoje propuštene smo i ti mene dakle prekršio božanski moralni zakon i smrdi na smrt se ispoljava najčešće pa smo stari naravno ako nije na svom tako da bibliot kriva da je smrt uljez i da je starenje movies da to nije prirodi proces a sa druge strane nauka pokušava da razumem mehanizmi starenja i da ih uspori ja sam ostavio ko je to moguće koji su ovo brate u nauci zastarenje Da li da li je otkrivena Pa ja sam profesor drugi razred a ima i razviće znači od do ali isto tako biologija razvića razmatra starenje zato što si ti meni završava neki životni ciklus čoveka ono što je zanimljivo u vezi starenja jeste da postoji nekoliko faktora onda nije samo jedan faktor starenja ne mogu kratko da napravim otprilike i da dodam neku ideju gledaocima Koji su faktori stare naš genetičarŠta je banka informacije koja daje našem ćelijama instrukcije Kako da funkcionišu pa onda su tkiva sačinjena od Ćelija organi sa činjenjem tkiva i konačno ceo ceo organizam čekaj moram da se prepiše tokom svaki ćelijske deobe da kad pre ćelijske deobe DNK mora da se prepiše da bi svaka ćelija nasledila Enmon si u napred u procesu se dešava prežu ona kaže ljubav i pare nekih šest novih mutacija ribe list i cimet i na neki način unosa grešku u dnk zadruga jedan razlog zašto starimo je akumulacija mutacija Kao recimo kada bi ste imali jedan roman Tom romanu prepisuje tga i nasumično ubacuje te slova tako da se vremenom kupim formacija na svetu do neprepoznatljivosti naravno ne stigne dotle Pošto su A imaju mnogo mnogo pritezanje funkcije tako da je dovoljno jedno dva slova da se pogrešno da neki genetika to neko nakupljanje informatičkih grešaka u našoj DNK jedan od razloga zašto starimo drugi razred što stariji moje što smo izloženi različitim spoljni efektima traje su izložene smo slobodnim radikalima koje su hemijske građevinski elementi za film elementi i jedinjenja koja napadaju DNK i neke druge molekul sad ti slobodni da li ima mnogo u sredinama koje su sagrađene u industrijskim zonama tako da ljudi koji žive u industrijskim zonama imaju povećanu sklonost krstarenje 

Osim toga različiti tipovi hrane imaju više slobodnih radikala nego druge druga hrana recimo mesna hrana i šećer ugljeni hidrati imaju više proizvode više slobodnih radikala tokom varenja nego recimo neka biljna hrana zelena hrana voće povrće starice i ne procesor i šećer tako da ti slobodni radikali mogu da se na neki način njihovog količine može da se smanji ako izaberemo da živimo na mestu Koje Nije jako zagađena u nekim manjim sredinama kojima nema mnogo industrije a takođe ako biram ono što jedem Odakle mi usne ishrana nije dobro slatkiši nisu dobri oni povećavaju ubrzavaju znaš stari takođe možemo da usporimo i da blokiram te slobodne radikale biranjem pravilne ishrane nakon što više voća ili zelenih biljaka da pijemo što više vode naravno i tamo da treba da dobro dobro kakva li te te-to je dakle drugi Factor 11 kao druge hladnjača slobodni radikali treći Factor starenja je su procesi unutra mitohondrija mitohondrije su organele koje mi imamo u svim našim ćelijama i njihove osnovne funkcije da proizvod energiju u telu praktično to su elektrane koje sagorevaju šećer pomoću kiseonika koji dišem te mitohondrije su jako sklonost da ga usled stresa se oštećuju i narušavaju metabolizam unutar tela tako da često promene u mitohondrijama takođe ubrzavaju starenje i četvrti jedan od glavnih uzroka starenja jeste jedan bioloških biološki put koji kontroliše insulin da kad ponovi na neki način vežbe za za ishranu i taj biološki put Zapravo ako U jednom periodu gladujemo onda ne usporava metabolizam i produžava život a ako smo u super povoljnim uslovima funkcioniše tako da brže sagorevanje 

Tako da u principu post je dobra stvar i za kako to može da uradi dakle neki ljudi opsesivni po pitanju zdravog života Nemanja starenja 21 ekstrem drug ekstremni ljudi koji uopšte ne vodi računa o svom zdravlju Pa ja mislim da balansira ovo mi svakako moramo da se dogovorimo ali postoji jedan sloj da kažem stanovništvo nego pojedinac za sledeću koji su ekstremno bogati moći ti milijarde on Kada već imaju uzimanje da ima 30 godina na prozoru ženske veka jedan od pokušaj iz matične ćelije pošto u našem telu regeneracija koje se prirodne događaje ili tokom režim života posle matične ćelije koje se prenose li je još slika za grupu celoga života zamenjuju će stari do treba ćelije ili ako se recimo prosečan obim povredim onog čoveka generaciju aleksuna nekretnine nekontrolisane je u tvojim krajevima se skraćuju zato što mašina nije bilo loše da ona ne može ni utoka generacija brže nego kad će neko sporije da je kod drugih ljudi je to vezano za espreso ja sam njegova sestra sad


Pa da i genetički moja majka isto mlada mlada dve devojke i to je dakle 15 proces drugi vidi je što gubimo tečnosti iz naših ima da kad ima postaju skuplja manje elastična koža recimo i ostao bez Bora mini mini mini šporet ako neko zaista hoću da uspori stari kože Potrebno je manji da se izlaže suncu pošto sam se zaklela možete da štetno deluje na DNK što je Jedan od faktora mehanizacije a da uzima što više vode i tečnosti i to je neki prirodni način kako kako da ne dobijem bore takođe kafa kofein iz kafe narušava kolagen može tako da da ovaj povraćanje istezanje DekiOdakle je Nemanja Stanišić namaza Kako starimo vežbanje to može da se uporedi Švarceneger čovek i održavanje šta bilo glavni problem da zastari nešto za travu te matične ćelije koje nije bilo koje služe za regeneraciju mi imamo ne mogu ne mogu bez konačan broj iz matičnih ćelija kod nekih ljudi se on on ne koriste više tako da deluju mladolikosti nego ćelije pošto ne mogu da se zamene počinju mesare Niš da si rekao da ima decu 1 kg ne prebaci na genetički ovaj kontrolisano nekih ljudi koji deluju kao toliko Ali od toga kad do 50 60 godina a druga grupa ljudi ikada ravnomerni je rasporedite matične ćelije dugoprugaši i manjih koristim principu brže starim ograda bilo bi dobro za tebeje to sve što kažem još jednom da ovo je kažem raj na zemlji šta ova Gospođa i Miloš i njegova kad je gospod to postavio 1 da je niko jedan veliki svetski književnik priča pustio kosu inače da znaš Mirko pustio ko je sad idem i ja u mesnici inače ja se bavim sakupljanje elektronici trava pa primećujem ovde zaista ovaj teren je podložan 

Spreman da te vidim tu dosta ko pisne a kad te vidim na malu prasad ovde vidim baš ja ne volim ga vidite ovaj bršljan ovde u kazinu bršljan protiv bronhitisa potiču bolesti Ali kratki lekari fitoterapeuti travari ne smemo koristiti za unutrašnju upotrebu ali može se koristiti od njega sve Gde si kilovat struje cena kilovata cena i lepo dodatni pešaka krštena pešaka šimšira i to stavi tu jednu platnenu kesu potopicu lonac 30 litara ključale vode da stoji ceo dan Uveče sipati u kafu dodati kilo soli i voda da bude dete ako je srce slabo 25 6 stepeni temperatura da bude ako je zdravo srce srce 37 stepeni kupati se pola sata svaki drugi dan ili kako ćemo dobiti 20:00 h iscelenje 

Što se tiče reumatskih oboljenja reumatskog artritisa velike kilaže da ti se hranile materija koja se nalazi u toj slini ocena i površinu i šimširu oznake je cena se ovaj ćelija ćete obuci iste vode kako beše ona pesma što se peru u trudnoći ne znam tata tata tata evo sad idem po kantama i posle sam ovaj pričala i pomaže Bog draga pošto ja znam da je sreće ovde da kažemo da ima tu žena da ima tuđa žena ljudi iz zdravstva bi ja mogao da kažem ovako pomaže Bog draga deco braća i sestre ove divne Tronoša divnog Tršića A za ovo sam sve ovde možda i leti i zimi da dođu deca da se odmaraju se malo troškova za malo rada sam malo ljubavi ali neće nažalost nema pozdrav sam ja svirao samo čobanskog baladu pa će on svira ti sad evo ovde mnogo moj narod žali na primer zbog tih reumatskih oboljenja i kamena u žuči sam se evo je reka Sena pojavila sad navesti da ti dovoljno gde si gde si sam ti na grančicu leske i ove Erste dodati 10:00 napreduje dodati 10:00 na gluten ke deteline dodaci A gde su sardina matičnjaka desankina hitnoj sečenje trave skuvati čaj i piti čaj od sve od tih patika kažem grančica drva i biljaka i sa tim se zaista isteruje traumatsko Gorenje iz lokala se nema pritisak i kamenje u žučnim kanalima u bešici Danas smo se voze u vukovoj zadužbini tržič idemo sad pored kanala pored reke i rečice Kako se zove ova reč sadrži šanka Evo vidi se ovde možete videti da je zaista ono od bolova je napravljen ja i odvede na je ova voda ovde vodenica radi ovde se menja žito kukuruz Denisa jesam jesam Zaječar Daće bog da krenem da se ponovo jedem posle pare onda je ovo pravo mesto to je water je svuda šabac-loznica Bože sačuvaj evo može da se gaji riba a ovde da se ponese za molim vas googl nove vodenica potočara vidiš može da radi šta radi celu Srbiju evo ovde se nalazimo baš pored puta možemo da zabeleži ma odma ovde jedan ovde biljka se zove plućnjak koja leči plućne bolesti vidi se vagina se može videti da je ovo čuti to je naše levo i desno krilo 

Toskana sa alveolama ima negde oko 20 miliona Sa desne sa leve strane alveola ovde se može naći evo ovde u ovome 100 puta pa ga jako možete naći društvo početna koja liči na bubregepogodi pogodi sad ovog jedna bolesna je rasprostranjena sirom i jesi ljubim Hajde dođi malo ja dolazim tu spadaju posle razna oboljenja kao šećer prostate to sve te iste Jesi li na silu sestre ja sad ne moraš ti nije pozvan za život naroda boli jelo od dijabetesa odustati od kostobolje i stomak i problema na to sad ovo onaj zagađenost vode ajde za seks u stvari kvaliteta vode dolazi do oboljenja bubrega da je kamen u bubrezima i na i preparati za to sve iz prirode imam znači Gasttozz sam zaboravio reči ja sam član udruženja prvi članu udruženje sakupljača privatnog automobila Bolja zemlja pataka člana novo društvo 2 Pređi na divlje svinje sa sedištem u Podgorici i Tom prilikom pozdravio našli prednji i zadnji let 388 asocijacije da balkanske zemlje znači šta znači za Balkan Srbija Crna Gora i Bosna skrivati znala da se vratim za decu zakon tako je predvideo trentino većinu znači paralelno možemo mi je narodni vidari trebaš da radim u školu i zbog toga doktor daje dijagnozu mi uđe u medicini ne daj bože terapiju iz prirode 

Pa šta bolje nego pacijent to odma znaš šta bolje idi jer ne može se bezveze ili bez doktora svi lude svinje znam ali dragi bog majka priroda ogromna da je bogatstvo je po 160 cm i gore i

Zaustavite Opadanje Svoje Kose

dole država priroda evo tu živinicama ovako pa bogami i na visokom području Gde ste vi ovde koliko je upravo tad visina neka bitna za bilje koje vi proizvodite mnogo je bitna nacija i šta kaže po knjizi Marije treben ubistvo na ovo je nadmorskoj visini od 30 do 2.500 M svaka je disanje kod znači daleko od Ruma daleko fabrika daleko od nas ti zadovoljna voda gde imaju tu razne spavanje gde šta se šta doprinosi lekovitost biljke znači ovo sad evo kao Sad sam bio Sunce Novi kažu kad kažem kad mi dođe na sve mi izlazimo lekovito bilje kad kaže Marko kako je moguće da je ova dete zadržava u boj u boj zakonitosti ovako kada je sad upravo sam ja kažem Ja ga pitam samo kad veris ti ja tebe verujem ujutru tamno divlje kad bereš popodne Černobilj pa neka veruje BDSM od devet do 4:00 h po najvećem suncu i kaže Koja muzička razbija ima Jeste suština je to bila knjiga Kraljice i kralja ako period bilje u jutro bude loše i posle 5:00 h popodne padne Rosa posle pošto je koncentrat najjača lekovito bilje za je upoznao Pasati Tara Dennis a kad se vadi ujutru ne mozes brate sortiraj ne diraj jesi pripremaju za suši znak rođen ću još jedan razlog da smo ovde danas baš lepo onda laži poslednja dva i mnogo bihšta se koristi od ove biljke Kolika je ona može da izraste do 55 Sara visine gore koristio je zatrpala evo kapsule znači volela si ovo se jede presno za secerase a to je li zna engleski putem proizvodi se zovu li je dinara biljka od koje se proizvodi iz umetničke izgubim proizvodi se od ove biljke koristiti osobe koje su obolele od pankreasa ili boli joj šećerazato što proizvodi dosta inulina Šta je insulin i što pre da je ponovo postavi znači isti je kao čisti jetru ti sa njim mojim iskustva sa Vanjom nisam ja sam u vidite sa njima literature navesti posle deset prstiju i travara poznati bilirubin čitam ja sam u 20 godina dvadeset i nešto godina samo mi poslati svaki dan svako veče i tableta tužan ili još da zaboravim za ljude da je dobar potencijal za muškarce stvarno je dobar znači hormonski poremećaj kod mladih bračnih Parova koji proizvode i sadašnje vreme rane od operacije ponovo kurcinu Gde se pojačava dajem golih muškarca da sazreva u gužvi sistem 


Kako se jede i tako to jest dok je koji koriste uz pomoć terapije ove za hormonski poremećaj koji ima predlažemo osobama a imaju i brojevi telefona puno brate iz Parova do sada je 10 uspela u selo prirodnim putem da reši problem Pozdrav cena dobio po tome Killer and kilo želucako misli da može kao volonter ne u nepismene čovek ne može jer da bi čovek prosto volim ko znači desetak 15 reči knjiga moraš usavršiti Evo ja ne čitam ne idi jer ne ume znači znači kad kažem preseca ja znam šta je njemu znači ili spojiš hajdučka trava kod njih ne znam nešto drugo je lekovita biljka novi kažu hajde u skidanje ni ovde u sobi punoj hajde u wc da jesi li radi pa jedna mala sićušna biljka koja se sama ili je ipak jeste jeste osoba slušam prođeprihrana zarastaju rane tako znači ona je dobra za stomačne tegobe za zatvorene sudove za buve kod sina u ulici stena čista i još su dostupni njen je u svijetu pozive ona što ti je tako lijepa žena od mioma čista na jajnicima na materici  to prirode veoma brzo rešiti problem jesi stavio

 Ma znam ja one si na predlog za operativne zahvate ali verujte treba pokušati prirodne gde god pokušalo Jesi li ti dobro Mnogi su se rešili lijekbranje lekovitog bilja kad je ima u sezoni slobodno dođi dođi da je tako ne znam ko je Koja biljka svako jutro kad bi svaki put šta sebi napravio nisu skupi na prednjoj Carevo ovaj znak je trajao tri marke u kombinaciji odmah 4:00 h umjesto 12 10 maraka Znači opet u ima povlasticu pa kad kažu osobe Šta bi još ovde nadovezuje se znači inata dijabetes ima ajde je dijabetes 2 vrste dijabetesa ima dečiji dijabetes sad a imaju komponente preparata za djecu i dijabetes znači Jesi reko sad djeca koja zna šta hoće Ne znam ko je nemaju veze sa sobom to je to je generacija naših danas za decu to nije run verujte donirano odeljenje komponente terapije za decu ali verujte kome god polude niko ne ostaje dužan jako ja njemu doniram pokloni tu terapiju ali vremenom žena znaš je prođe određeni period i kad me nađe na sajmu jede dete znaš kakva je drago se radovao sam ja neka narodnog video je dao a kad dođe dete od 5 godina pruži ruke i zagrlim i kaže ti si meni spasio život ja nisam više podložan evo namerno mi suze od dragosti nauči Znači nisam ni sve pogađa kao beba da moram ceo život primati tuđe To je velika gospođa Hteli smo mnogo čemu gospodine kožicu vrijeme je da završavamo ovaj prilog s vama kada smo ga počinje Ali bilo je zaista jako hladno 

jedna nova knjiga ispred bezobrazni ova skuvala jednu i Sara on je zauzet nego srce i biljke i kad si na ulici evo da pokažem samo znači i ti sad ovo kardiovaskularni doktori nauka Top turist specijaliste primenio Noir duseci Znaju oni ono što kaže ja znam da li svaki dan je potekao iz Prirode i zna da ga pretoči mu znanja seljaka obično seljaka da razume šta je šta je aspirin analgetik pentraksil ovo-ono a šta je jedna nepoznata biljka kao što je stvorio zavarava rupicu naroda da radim kad nas je stalno da rešavamo da je upišem dana dekoracija bolest ne leči malokrvnost a ne pojačava željezo u krvi Treća nova stvaranje pljeska kamenca u bubregu u opštini kanalima čisti organizam dobar za šećer Pada sve znači uplaćen se znači ima još tu jedna jedna terapija za pojačan rast kose i protiv seboreje i peruti ima jedna figura Pazara je komponenta ako nam se pere znači ovo će da nema dima dobro je sjajno iako burno posle 50 čaj Možda radi Nemoj da uzimas onu ponude koja prate im ja bez grla skuvaj sad zato Zare operi kosu da imaš gužvu neka nova ljubav staru ženu posao kaže onaj šampon bio neki na primer šampon kaže otklanja  vreme da se trajno rešiti Morao sam policu pa ti je prijatno ide tako da znate šta sam još da da li je samo na kraju da kažem još Šta je programa mogu imati imaju preparat za sinuse glavobolje mi da imaš šuljeve znaš da ću u redu znači reprezentacija nešto to je bolest osoba koje sjedi Sad je kraj imaju dve vrste tuje obolenja jutarnji vanjski stvorim ako sunije supruga uzmu 32.000 je nacije deo na radu ona za mladinu ima bolest kad je polagala stoke to ne pomaže ljudima to je stvarno šta mi ovo treba da li je broj hvala vam još jednom ja kažem samo da se zahvalim vama glavobolja migrena pojačan rast kose cepaci za ženske bolesti hormonski poremećaj mladih bračnih Parova razbijanje kamena u žuči u bubrezima ima jedna eliksir za masnoću za pesak u bubrezima aterosklerozu pranje kose protiv seboreje i peruti pranje tijelo protiv svih kožnih oboljenja ja sam zaboravio sam ona vesti imaju preparat da te pozove oboljenja radi psorijaze gljivična oboljenja kože znači RTS na poslu i tako to uopšte Arina što je u svom narodu da sam gore

Нема коментара:

Постави коментар