1 Lekovita Biljka Rešenje za 10 Bolesti

Probavni sveti nadimanja i kolika i slabe stolice nije poznato negativno djelovanje đumbira i zato vam preporučujem koristite što više đumbir da pije te čajeve i druge dekovi te preparate koje ćemo ovde danas to nije od đumbira je vrlo Jakov i evo vam jednoga zlatnog savjeta kako ćete ga pripremiti možemo napraviti od svježeg ribanog đumbira ili od sušenog luka ako želimo napraviti čaj od đumbira sušenog u prahu uzmemo jednu punu muškom punu ulicu sa mlevenog đumbira zalijemo vrelu vodu premije moga vrelom vodom ti ostavimo 15 najmanje 15 minuta ja preporučujem da bude 20 minuta ako želimo napraviti od svježeg ribanog đumbira onda uzmemo dvije muškom pune žice male slike iz ribanog đumbira i preporučujem pravite od svježeg jer je bolji nego od sumpora kada smo stavili dvije
Domaći Biljni Losion Zaustavlja
Opadanje i Pokreće Rast Nove Kose
Vlaško pune male sličice Stari Banovci biram onda slušalicu zalijemo vrelu vodu ostavimo najmanje i to treba poklopiti nekim ne možete tanjiriće ili većim pokupiti i ostaviti najmanje 15 minuta osobnu preporučujem ja za tebe pravi uvijek 20 minuta Kada prođe 20 minuta plućima i onda sačekamo da se ohladi na temperaturi od prilike 40 gradi Zašto ćete da se radi zato što ćemo danas praviti jednu malu jucu meda najbolji je od kadulje ili od šumskog a ili livade da oni koji imaju dijabetes nemojte stavljati šećer nego samo med od planike Aj mi koji je malo istinu korak on je koristan i mogu ga upotrebljavati i dijabetičari kada smo stavili mi dobro ide samo da se istopi i onda popijem dobro mi bilo za Hrvatsku odavno popije barabo dulena do bremena po jednu sa licu ovoga kraja oni koji su bolesni trebaju da popiju dve do tri Šalim se iz ovoga čaja od đumbira čaj od đumbira vrlo dobro Je li je u slučaju učinili matičnog artritisa izostanka menstruacije sprečava nastajanje moždanog udara jača krivo srčanog misica ublažava jutarnju mučninu i vrtoglavicu oblažu je kašalj nisu je visoku temperaturu ako je riječ od neplodnosti prema malom broju i slabe pokretljivost spermija slabo jeste visoko dlaku i kolesterol u krvi treba biti duže vrijeme tri do četiri Šalim se ovo gaća ja ne znam Evo jednog zlatnog savjeta Hoću miran za lečenje gljivičnih oboljenja na koži a posebno na noktima A kako ćemo napraviti Zar je imamo stotinu grama je li to stavimo u četvrt litre ludi litre vode i onda prvo mi je samo dobro i stavimo na 5 Ti samo 20 minuta posle 20 minuta skinemo i prosledim ako imamo nokti nokti može trajati i možda mesec-dva da bi se tu rešilo ali to je sigurno da će tu riješiti se jer ovaj đumbir on ubija ubija vrlo brzo idu 10% a naravno onih 10% trajati možda i 1 2 3 4 5 1 ali Pokušajte u Jedite se jer to je prirodno liječenje i pomoći ćemo za poboljšanje probave najbolji od 150 g Evo ovde ovde ovu rakiju onda ćemo to i stavićemo u jedan galon stakleni po mogućnosti svaki dan nekoliko puta malo promućkati i ostaviti uvijek na tamnom da stoji da je manje znak 1 ja preporučujem kad Jednom kada prođu najmanje dva tjedna a
preporučuju 41 onda će to proći kroz gazu se dobro ovaj iscedi da ono što je đumbir u naručju đumbiru ostalog da se tu ispred ha E class smo tu ispred šalim onda stavimo u jednu počupam macu a to se može u apotekama u ljekarnama da kupi i imamo to za duže vreme ako imamo problema sa slabom probam onda se ne mnogo bole dva puta po 30 kapi ovom ovome tinkture što si ti se seti se stavi može se to uzeti na komad kruha ili u čaj i vodu i to se onda malo vode kad ti malo najbolje ako imamo recimo napravimo čaj od đumbira i malo čaja i do 10:30 kapi ujutro natašte i da li će pre spavanja jeste to isto uzimaju tako ali upola manje upola manje i vjeruj ko ima problema sa probavom pogotovo ako je to već duže vrijeme traje onda treba i duže vrijeme uzimati ali pomoć izjava Pokušajte to radi sebe i radi baš liga zdravlje protiv bolova u želucu i donjem delu stomaka kao i nadimanja najbolji jedinici zlatni stavi da li imamo 200 grama svežeg đumbira uzmi mu jednu litru dobra vila vina to ćemo staviti u kalup može može drugo dobro čvrsto i voda Fruška treba svaki dan promućkati bara dva-tri puta i ostavimo najmanje vas jedna na sobnoj temperaturi ja preporučujem da se ostavi četiri i svaki dan molim vas Probajte nekoliko puta kada prođu najbolje dva tjedna a ja preporučujem 41 onda to procedi stavite u stanu ovaj put ću ti dobro zatvoriti ako imate bolove u želucu i u donjem delu stomaka ili zaista veliko nadimanje I to svaki dan mnogi to imaju onda uzmi te tri puta dnevno po jednu veliku sličicu od ovoga Bilja ali molim vas ako i Bilja imate teški bolova u želucu i donjem stomaku pogotovo prvu otiđite list za pregled Nemojte se igrati je za mene medicina svetinja A ovu ako se može povući a može se sa prirodnim lekovitim biljkama onda tu istu činiti ako su u pitanju nije onda uvijek neka se upola manje uzmi to je čador nemojte dodavati tekst jesi poslije pet tri godine isto tako ako je zavistan Velika Plana Dudule mnoge osobe imaju putu kad pojedu Luka ili ne čuo neku hranu onda stomak i da raste mene verovatno imaju problema i čak ni kad ti neko ne pomaže ali verujte mi ovaj ovo vino će pomoći Ali ako je videla velika nadutost onda treba uzeti zmije velike slike normalno se uzima po jednu stolicu dva puta dnevno ujutru natašte za veče pred spavanje a može i preko dana jednu ali ako ima velika nadutost ona neka se uzme ujutru od svinje velike gliste na tamo preko dana nije i na veče pred spavanje mislite ovo vino sad u Pirotu uzima se svako jutro natašte tokom dana nije važno da li prija ili posle jela i pred spavanje Pokušajte uvjerite ja sam to mnogima osobama tamo ali molim vas činite tu svaki dan neko mi je to preporučim pa ću ja sa tobom i sam napraviti pitam kad mi mi pomogne da uzmem pa nemam ja vremena svaki dan i tako dalje buraz ako počnete Uzimajte tu svaki dan i to sve dotle dok tegobe bolesti neprestano ovde ćemo pripremiti jedan dekovi ti priprema od đumbira protiv morske bolesti i mnoge osobe za vrijeme putovanja doživiš linije nje vrtoglavicu glavobolju povraćanje i tako dalje i to se
zove upravo morska bolest a jedan od najboljih priprema Cup protiv morske bolesti je upravo šok od kupina kako ćemo ga napraviti evo ovde imamo izvanredan prekrasan po dana ili Kurir đumbira dobro se pre toga koferi budući da mi ne znamo odakle je i kako je po tome Kolika je visina pola sata koji su došle putovanje uništiti ako ima vrlo loše i završetak a koji su izgledaju strane samo to jako buše evo kao pp neonka Bečej i zato ne mogu doći svi Ali ovi jake mogu i zato preporučujem sok od Biljane kad nema Pokušaj da ubiju danas je hrana sve Bastian i nažalost pogotovo fast food i noge žene pa čak i muškarci dobijaju celulit evo jedan zlatni savet kako ćemo od đumbira napraviti jedan lekoviti preparat protiv celulita Zato nam je potrebna jedan decilitar je ženka od evo ima već jedna Milica iz ribanog korijena Slobodanka istu krpu na toplo pred spavanje i budući da ovaj daje para nema nikakvog Mirijevu ili u školu i bilo Gdje da idete niko neće to će ti koristiti da ti je važno je da ujutru odmah čim ustanete tu učinite preko dana po mogućnosti ili još bolje ako učinite ujutru rano ti kad se vratite s posla i pred spavanje i verujte mi treba činiti nekoliko dana ili još bolje toliko dugo dok celulit nekad za vreme ove kure uklanjanje celulita treba isto tako po mogućnosti koristiti u prehrani đumbir i turetov i to je to a isto vrijeme smanjite baš plače mi smanjite sve ono što utjehe za nastanak celulita i verujte mi mnogima sam to preporučio i uspeli su I danas me zahvali A i ako je celulit nestao oni ponovo da prave kurve i dođeš ti tokom godine Popara Popara danas da se eventualno ne bi novi celulit pojavio što me zovu ili pišu ljudi da im opada kosa ili da imaju mnogo perut evo jedan zlatni savjeti za rast kose i uklanjanje peruti diskvared zato nam je potrebno tri velike pčelice svježe napravljena šoka molim vas sami pravite Nemojte tu kupovati jest da bi se održao se više od dva tri dana pa dalje treba konzervansa
a to je štetno znači uzmete tri velike lice đumbir šoka od đumbira zatim mora se uzeti zabaviti koje ulje od jo-jo op ovo meso od tri velike žice do da se jedna velika zlica ulja kod YouTube i tu se dobro izmiješane to treba par minuta miješati da bi se tu sjedi Nil ali mi luta ovo je som mažemo duh u odbranu Kosova i to tako da dobro masiram od tebe a i kosu da ostavimo preko dana 30 minuta pa opremu operemo toplom vodom ili pred spavanje to učinimo i ostavi ovo preko čitave noći znaš kako sad će početi ponovo da raste a peru će nestati iz kose vidite to svaki drugi dan sve dotle dok ne stane peruti Ili dok ne vidite kako sam prestala ispada ti počela dragi gledati vreme naše misli od pola sata je kraj i zato još jedanput preporučuje se koristi đumbir i u sobi to preporučuje za onih koji puno radi za kompjuterom i tako dalje da po malo grickaju ovaj đumbir to će ona biti za vaše pamćenje dobro i koristite ove druge lekovite haljine ja vas sve pozdravljam i vidimo se seći put neka vas bog blagoslovi
Više se okreću nekim da tako kažem o alternativnim vidovima lečenja odnosno sad ćemo se mi naših baka da su one sve leči lek travama biljem i čajevima i upravo zbog toga smo kod gospođe zore Pavlović koja je medicinski radnik u penziji i koja je ovo pustila u suštini jednu i drugu stranu lečenja Gospođo Pavlović je kao medicinski radnik čime su se bavili Pa ja sam dugo vremena radila u bolnici u Subotici i Pa bila sam se sa svojim poslom kao glavna sestra na dečijoj hirurgiji tako da to mi je ovo sa mnom bilo zanimanje a ovo mi je bio popiti da bude kažem da ste vi unazad nekoliko godina uspešno leči te ljudi jedu ljude čajevima ali ćemo doći do toga kako je to sve počelo Koliko dugo godina ste u penziji od 2006 znači šest sedam godina Kada se prvi put sreli sa lekovitim biljem i sa znakom koja na zaista imaju i kad si se uverili da zaista čajem može da se čovek izlečen pa umrla
sam se danas radila imala sam oko 22 3 godine bila sam posne ili u poseti kod roditelja moga muža i tamo sam dobila dosta jako odlivka da neko krvarenje međutim oni stalno je daleko od lekara i od mesta gde nismo mogli otići ja sam bila zaista uplašena jer tad je bilo običajno i tada mi je užas baba koja se bavila lekovitim biljem predložila da popijem jedan sok koji će ona napraviti od nekih trava Ko je onaj se skala i prezime da popijem malo sam bila tu skeptična ali kao ajde valjda neće ništa biti ja sam to popila i da vam kažem jedno tri-četiri sata ovo-ono ja nisam mogla verovatno glavu šta je ovo stane opšte krvarenja to jest potpuno stalno pa to je bilo onaj crni suze tvoje ime baš baš obradovao i tako uverio da da da ima veliku snagu što se toga tiče posle kako sam čitala onda sam videla i koja je to biljka rusomaca 1 biće tako i mnogi ljudi znaju raste pored naših svih puteva ima mala srca posle sam našla i literaturi da ona Zaista je lepo ti je krvarenje pa dobro i onda kad ti se plače li kad će doći u Suboticu za posledice sve pa čisto da radite u bolnici kada ste imali taj neki vaš prvi susret odnosno kad ste vi prvi put rešili da primenite nešto što nije klasična medicina ne do bolnice pa u bolnici smo prvi put primene ili ovaj nešto što nije klasična medicina lekovito bilje preneli smo ruski čaj ruski Tajson primenili za lečenje opekotina kod dece jer ja sam gazda na dečjoj hirurgiji povod toga je bilo da sam našla pre više od 20 godina članak u politikinom zabavniku Gde je profesor Momčilo gorunović koji je tada bio šef katedre za lekovito bilje priprema Transkom fakultetu u Beogradu napisao za ruski čaj je najbolje sredstvo za lečenje opekotina pošto smo puno imali dece Svake nedelje po neko dođe opečena i tako je baš smo imali dosta pečene dece ja sam jednom prilikom sela u kola i otišao na fakultet razgovarala sa profesorom on mi je dao gomilu knjiga u vezi toga i kad sam došla kući to samo zna pokazala doktor pušten u kojim jedi onda šef i doktori sanki Ko je radio kao dečijih Turska da malo pogledaj to oni su bili zajedno rođeni šta ti ime i tako da smo jednom prilikom dobili dete koje je imalo na potkolenici opekotinu opekotina je nastala tako što je sestra nehotično dala jednu inekciju na stopalu novorođenčeta paravenozno to je stvorilo jednu vrstu hemijske opekotine Mi smo to dete pripremali za operaciju kiše se zove ta operacija prezentacije božeona me ljubi kad Jaoj ova moja prijateljica je presrećna Je li dete ima urinokultura sterilna onda sam ja rekla Neka ona samo još malo pije čaj i to je tako ovaj se izlečila tako nekoliko ljudi je ovaj prijatelja mojih koristio taj čaj za borovnice akcije i tako je to došlo i do naših urologa došlo je do ušiju da tako kažem našeg dobrog urologa doktora ćulibrka doktorice šuhajde koji su takođe počeli da primenjivo ovaj čaj za urin taksiju i vrlo su bili zadovoljni načini su bili ni jednog momenta skeptični kad je u pitanju čaj strave sada ovaj nisu bili zbog toga što se tu tu nema priče to nemam priča da mi kažete ovo je dobro je nije dobra rezultati moraju da pokažemo slučaju bolje nego hemija i nego farmaceutska industrija za koji Dobro nećemo pričati zbog čega se forsira ali ja sam čula da ste vi vrlo uspešno lečim i ljude koji imaju problema sa prostatom da ovaj lično sam našla sam jako jedan dobar recept sa Nemačkog a područja Nemce su inače veliki poznavaoci lekovitog bilja i kod njih je lekovito bilje zastupljeno u mnogo mnogo većem obimu Nego ko zna šta kažu da je oko 80% njihovih lekova na biljnoj bazi taj 10 sam ja našla predala sam i napravila sam jedan čaj za prostatu prvo sam ga naravno dala mom ocu i nekim mojim prijateljima koji su rekli da mnogo manje piške noću da imaju manje problema i tako dalje tako da je i taj za čaj pokazao dobar i Pa što imam ovde i zapisano ovaj tuča jednoga gospodin Antonije juče da
POKRENITE RAST NOVE KOSE POZITIVNI
REZULTATI TRANSPARENTNI
baš napisao njegov rođak je odložena moje operacija od pre godinu dana Koja je bila velike probleme imao sa prostatom dizalice pomoći pet-šest puta pet loga je tanak mladi sve to su problemi sa prostatom Rekla mi je zakazala operaciju i nije operisan sveti problemi su se postepeno povlačili čovek i dan danas pije čaj recite da i meni je zoro Koliko dugo se bavite da tako kažem ajde sa kravama travarstvo ja kažem vi teta travarka ja kako kažu ovde Ako se bavite ti me vidim dobro uradila sada već je pakujete naše čajeve i Pretpostavljam da ste vi da li naziv toj liniji Pringles je li tako Koliko dugo se bavi se ti meni ja se bavim više od 20 godina i kad ste rekli travarka sad ću da vam kažem šta je moja mama rekla kaže dobro pa nemoj molim te ti si Viša medicinska sestra nemoj molim te da kažu Dora i travarka znaš da kaže mama ja nisam prava kad se bavim lekovitim biljem ali zaista to radim s ljubavlju i zato što se medicinska sestra ljudi treba da ideš na poverenju vasilip ako imate što kažu imate neku dobru podlogu Viša medicinska sestra ako je imala praksu dugo godina u bolnici Znači vi ste radili sa ljudima znate kako funkcioniše jedan organizam i znate da ne ne biste smeli sigurno nositi Bilo kakvu vrstu rizika kad ljudi kad su pacijenti u pisanju Pa naravno znate šta ja nikada ne radim to da kažem Zato šta ono što vam je lekar rekao da ubacite to je zaista proširim a sad si ti i znam da je car i treba da odrede svoj deo posla i njihovi isto treba i da rade svoj deo posla ovo jednom pomoćno sredstvo lekovito koje treba da pomogne ljudima ne može da škodi jer znam šta sam napravila ono što isto jako važno kada recimo ne razgovaram s ljudima koji dođu kod mene radi nekog čaj a ja uvek kažem morate promeniti način života jer ako ćete raditi isto što ste do sada radili vi nećete se izvući toga ako ćete se hraniti isto znači pogrešno recimo sad je jako velika ovaj jako mnogo ljudi imaju problema sa kandidom Šta znači moraš izbaciti šećere moraš promeniti način ishrane nećeš se lako izlečiti od kandide koja je isto posledice preteranog upotrebe preterane upotrebe antibiotika i tako topošto sam imam jedno odlično knjigu ovaj kinesku o
 Više Informacija na Našoj Facebook Stranici

Više Informacija na Našoj Facebook Stranici

lekovitom bilju da se oni preporučuju upotrebu semena crnog grožđa cena crnog grožđa nabavlja mogu u Crnoj Gori može i ovde da se koristi naravno kada se pravi vino od soje i onaj talog u Novom seme i tako koje bacaju glave se uglavnom baca da i ovaj ja to na svoj način opere osuši i da se osuši onda se samelje na električni mlin za kafu i može da se koristi svaki dan po pola kafane kašičice To je odlično sredstvo jak antioksidans čak se kaže da je jači od C vitamina i vitamina tako kažu Kinezi i odlično deluje i kao protiv raka i za cirkulaciju za kardiovaskularne bolesti tako Evo ja sam evo bila prisutna kada sam došla sa njima te neko od vas da napravimo jedan razgovor upravo sceni da je došao 1 doktorica iz bolnice i tražila je od vas ovaj eliksir za Češku za dete kaže mršava je treba da se ugoji a onda si mi rekla je Pa da to je dobro za mršave koja će se ugojiti za i za do nedelje koje hoće da smršaju
Kako je moguće da ne deluje i u oba smera pa ovaj ovaj li se deluje ne samo na to deluje u oba smera istog razloga što deluje kuhinju na metabolizam Kada je metabolizam u nekoj ravnoteži onda organizam sam teži da izgleda da tako kažem ugradna otežano i petica ili popravlja ili se smanjuje sam imala takve slučajeve da su neke žene a mršavi li ali su ga uzela iz nekog drugog razloga tako da i on će ovo je sredstvo koje jako mnogo neke pedijatrije preporučuju za imunitet kod dece kod alergija kao da mi uplaćuješ neka infekcija tako da je jako važno oko 3:00 bolesti na kraju ima dobar ja verujem da će na dete imati jedno ključno pitanje bolest od koje se ti plašimo je karcinom Da li su vam dolazili pacijenti oboleli od karcinoma nažalost jesu dolazili su mi je ali ovaj znate to je tako osetljiva pitanje i ja kao zdravstveni radnik i čovek koji more mirno da spava takve stvari ljudima ne mogu ništa prepraviti to mislila da bi znala da im nešto preporučim ali im preporučujem ono što oni mogu to je da promenim način života da promenim način ishrane da te više šetaju jer se zna gde je ona je kiseonik jako važan smanjivanju raka mnogima sam poklon i ja imam rasadnik aloje da tako kažem Ali ovi neka koriste ali to je onako o njihovom da tako kažem mislim da meni znači eksere desilo pa ako može sirovu da hranu jede to to je naravno preporučljivo zato što sam bila prisutna na jednom predavanju lekara sa Medicinskog fakulteta kada je bila u Subotici jedno predavanje u vezi ishrane gde je on rekao da sva hrana koja je termički obrađena izgubila više od 50% tvojih da nosim svetle znači da je strašno sve što god Možemo da jedemo sirovo bi bilo poželjno da se jede nar ne može se sa jesti da se smanji crveno meso u ishrani da se mnogo više jede tih kupusnjača znači prokelja brokolija karfiola to je već dokazao da deluje antikancerogeno tako da je to onaj što si ti meni je rekli kada smo malo ovaj razgovarali pre nego što će da počne snimanje rekli ste Jako je bitno kod svih bolesti u suštini a i da ne bi došlo do bolesti povećati imunitet na koji način pa ono što recimo Ja lično radim ujutru kada sam još u krevetu 15 minuta ranije oko vežbe joge tu sam naučila ovde mi profesorica fizičkog vaspitanja znači u krevet u sredu ne dižem se iz kreveta dok prvo Dobro je da se čovek rastegne Gde se malo pokrenem to je ono što je ovaj jel da pokrene creva to ovde će se čuje Da tako kažem za tim kada se ustanem uvek popijem jednu čašu vode sa limunomkravlje mleko u suknji balans znači da damo nema ono što bi trebalo da bude to je velika sjedi kineskoj isto piše da kalcijum koji je skuvam mleko u njemu već ima samo jedna desetina to kalcijuma koji koji bi bilo da je skuvana znači ima da ne govorimo o industrijskom lepu od koga je sve uzeto telefona voda znači
Trebalo bi da ne no koliko sam ja shvatila ako smo u mogućnosti sveže izmuzeno mleko da nabavljamo i da tako pijem tako je znači nekuvano mleko koji je tog dana ovaj pomuženo znači da ne ostaje na kraju kozje mleko kada stoji drugi dan Nema takav miris i ukus da bi ja to baš Ado popila a prvog dana zaista nema nikakav ukus i mnogi roditelji koji su dolazi kod mene sa decom koju sam ali problema sa alergijama i sa astmom ima sam preporuci vala ovaj ti lik sir da izbace kravlje mleko i da koriste nekuvano kozje mleko i da vam kažem dalekovi za unutrašnju upotrebu zbog toga što je Blaga cele godine i da jednostavno osim ako neko ima alergiju razumete to je nešto drugo ali za normalnu upotrebu vi ne možete da da da popijete to za krst sad se loše osećam ja nisam lepo skuvala nisam ja lepo pripremio Popio sam jako da uzmem ona može da se pijebelo rozi kad se postoji i hajdučka trava koja je žuta negde u ovim krajevima tamo oko tematske klisura ona našim ovde sir i područjima u glavnom ili Uglavnom uvek se koristi ta hajdučica koja bele boje zidova u planinskim krajevima brdsko-planinski i aromatične jako gorki a ova u nižim krajevima nije tako gorka manji aromatična Pa možemo pretpostaviti da je manje lekovitost skida ove govore i da se ne iznenadiš odakle Kad pijemo taj style on nije neutral kao niti ima Aprilia tuareg u onom smislu kao nana ili kamilica ne to je gorka trava ne toliko gorka kao peli niti kao kišica ali odgovor katrana ima neki tvoj specifičan ukus kojiNaravno da dođem migrene glavobolje Da li danas kako je vreme vrlo nestabilno bude toplo skoro 30 stepeni Evo sad je jako hladno i to neki ljudi jako teško podnose strašno imaju problema žale se na glavu obuje kad poznata pojava hajdučica trava biljka za takve ljude znači koji teško podnose promene temperature neka koriste ako čujem na tv-u da će bitiljudi koji će uvek biti u pravu ste na početku spomenuli pojedu 15 dakle i naše oči i uši i to kako osećamo povezuje muzika neko je nedavno rekao kažemo da to je najteži kilogram Univerzal zapravo medicinske tačke medicinskog aspekta formuliše i spaja i to je najveći deo našeg nervnog sistema mozak kao danas kao takav Ima preko 10 milijardi je li to su uglavnom neuroni opet na taj način ono što sedi na početku spomenuli a to je da postoji drugi organi organi znači kojih nije Vidimo se čujemo da i oni oboljevaju pa malo znate a a njima bi donosimo to je upravo zbog toga i to je posredi nas jeste zato što jako malo znači

Posetite nas na Google Plus i Saznajte 

Sve Detaljnije Informacije

da te zovemo kojim organima drugih organa kao što je nije prevelika bubregu a sad ćemo videti u našem razgovoru da su ovi dani izuzetno i te kako važno ono što im kažem srednjih spaja a to je mozak je ovaj nije toliko velika Možemo da kažemo jedno činjenicu a to je da imam tebe samo 1.350 ga opet čovek ovaj internet ne utiče na nas na težinu mozga i to je ono što je bilo pre mogli ukratko da kažem ovo samo samo Morgan Koliko često dolazi sutra nažalost u poslednje vreme dolazite ili dolazi sve više iz prostog razloga što ovaj naš mozak prima informacije koje nisu za čoveka posle da budete nedovoljna količina kiseonika koja prolazi kroz mi znamo da su takođe Naša kuća se igra dirala i da čovek jako malo ovaj Turcima ima kapaciteta auto koji može da prenese kiseonik i eto tako na takav način kao što je i sam se čisti kad idem za Kučevo Hoćemo kasnije govoriti smanjen nivo kiseonika samo to zapravo znači to je li znamo da je kancer jača da utičemo na naš mozak na drugom mestu na da pritiskaš i kobila podrazumeva se da pravi pozdravi je da se krene da pređe na Peđa nekako na drugom mestu je stimulacija ne radi stimulacija kao što ima u grupu na trećem mestu a dolaze toplo hladne obloge za teme glave možemo da stavljamo a toplo hladne obloge znači uzmemo jednu sa medom i termofor i menjamo na 3 minute 3 minuta kesu sa toplom vodom u odnosu na kesu termofor toplom vodom 3 minuta kesu Stavi to na taj način pojačati cirkulaciju da smo mi učili smo da dobije više kiseonika u naš mozak to generalno je početak lečenja raka

Pomozite Vašoj Oštećenoj Kosi uz Pomoć Domaćeg Biljnog Losiona Koji Zaustavlja Prekomerno Opadanje Vaše Kose i Pokreće Rast nove Kose Detaljnije informacije Putem Telefona na broj 064-018-2202 ili na našoj Internet Stranici Losion Čupko ovde  https://sites.google.com/site/cupkolosionzakosu/

Нема коментара:

Постави коментар